EIS to teraz Sealogy
Refitted Yacht sh.png
Zmodernizowane ubezpieczenie jachtu

Jachty, a zwłaszcza superjachty, to nie tylko jednostki pływające – to inwestycje na całe życie, które wymagają stałej opieki i uwagi. Regularna konserwacja i przeglądy są niezbędne, aby zapewnić ich długowieczność i optymalną wydajność. Zwykle kompleksowy remont przeprowadza się co pięć do dziesięciu lat, obejmując rozległe prace konserwacyjne oraz modernizacyjne. Nie chodzi tylko o wymianę przestarzałych systemów; chodzi o przywrócenie jachtu do stanu jak nowy, łącząc innowacje z tradycją.

Projekty remontowe superjachtów są często transformacyjne. Wykraczają poza podstawowe prace, angażując znaczące renowacje, modernizacje, a nawet modyfikacje strukturalne, aby dostosować się do najnowszych standardów oraz unikalnej wizji właściciela. Projekty te mogą obejmować ulepszanie wnętrz, wprowadzanie nowoczesnych technologii lub całkowitą reimaginację struktury jachtu. Biorąc pod uwagę złożoność i skalę takich przedsięwzięć, proces remontu to staranna podróż, która może trwać miesiące, a nawet lata, zapewniając, że jacht nie tylko spełnia, ale i przewyższa oczekiwania.

Jachty po remoncie często mają trudności z uzyskaniem odpowiedniego ubezpieczenia z wielu powodów. Wiele firm ubezpieczeniowych ma wytyczne dotyczące ryzyka, które zabraniają ubezpieczenia starszych jachtów, niezależnie od ich stanu. Dodatkowo ograniczenia handlowe oraz trudności w pozyskiwaniu części zamiennych do starszych modeli utrudniają ubezpieczenie tych jednostek. Ubezpieczyciele stają również przed presją szybkiej oceny dokumentacji, co może prowadzić do pośpiesznych decyzji. W niektórych przypadkach rozbieżności między wielkością jachtu a jego wyceną dodatkowo komplikują proces ubezpieczenia. Taka konserwatywna postawa kontrastuje z rosnącym zapotrzebowaniem na jachty drugiej ręki o wysokich standardach, które przeszły gruntowne remonty i spełniają wymagania klasyfikacyjne oraz bandery.

W Sealogy zobowiązujemy się do przeprowadzania szczegółowych ocen, starannie przeglądając narracje, raporty z przeglądów, raporty masztów oraz dokumenty remontowe. Nasze staranne podejście pozwala nam ubezpieczać naprawdę wyjątkowe jednostki, takie jak motorówka zbudowana w 1905 roku, norweski trawler z 1952 roku przekształcony w statek szkoły żeglarskiej oraz jachty ekspedycyjne podróżujące do Antarktyki. Dla każdej jednostki oceniamy zarządzanie, cel, planowanie rejsu, zgodność z klasyfikacją, wymagania bandery, doświadczenie załogi w danym rejonie żeglugi oraz wiele innych aspektów. Nasza determinacja zapewnia, że nawet najbardziej wyjątkowe i wymagające jednostki otrzymują zasłużone ubezpieczenie.